sobota, 2 marca 2013

jajka, suszone pomidory, MIŁOŚĆ.

Trzeba ją doceniać ...

/kolacja/



JAJKA ZAPIEKANE Z SUSZONYMI POMIDORAMI
(inspiracja, na 1 porcję)

  • pół łyżeczki masła
  • łyżka śmietany, homogenizowanej
  • 2 jajka
  • plaster suszonego pomidora w zalewie, z żurawiną
  • sól, pieprz

Kokilkę wraz z masłem włożyć do piekarnika i podgrzać do momentu rozpuszczenia tłuszczu. Na dno wyłożyć śmietanę, wbić jajka i posypać posiekanymi pomidorami i żurawiną (jeśli uda nam się ją wyłowić ze słoika). Posolić i popieprzyć do smaku. Całość delikatnie polać zalewą z pomidorów. Zapiekać do ścięcia jajek, na twardo lub miękko.





... więc pielęgnuj ją, dbaj o nią, strzeż jak skarbu,
bo to jest Skarb.

41 komentarzy:

  1. Już ostatnio miałam sobie przypomniać smak zapiekanych w kokilce jajek ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm poproszę takie śniadanko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na śniadanko też jak znalazł ;) u mnie to była akurat kolacja, bo po wielkim pączku z czekoladą na obiad miałam ochotę na coś bardziej... zdrowego i ciepłego :D

      Usuń
  3. cudownie opatrzone miłością jajka:)
    Ps. gotowanie za głosowanie już trwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałabym nic przeciwko temu, żeby moja miłość mi takie cudo podała na śniadanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. prosto, a jednocześnie tak bardzo smacznie i pięknie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym dostać taka kokilkę na śniadanie do łózka z filiżanka herbaty earl grey!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie zapiekałam jajek :) Ciekawi mnie jak one smakują bo wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. suszone pomidory zawsze smaczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe.. jajek nigdy nie zapiekałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tak zapiekane jajka, muszę zrobić, bo całkiem o nich zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :) jajka w kokilkach na blogu Kokilki :) cudowne. A foremki przeurocze. Uwielbiam pomidory suszone, a ich połączenie z jajkiem jest niezwykle udane. W taki sposób jeszcze ich nie jadłam ale w jajecznicy mi się zdarzyło. Piękne te zdjęcia :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. jedno wiem na pewno - takie śniadanie to musi być coś...
    na pewno wykorzystam ten pomysł :)
    p.s piękne kokilki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokilki wolałabym okrągłe ale tylko na te była promocja :P

      Usuń
  13. Trzeba, trzeba doceniać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie podane jajeczka:) ślicznie, a przy tym prze smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. super! przepadam za suszonymi pomidorami, więc tym większe mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też ostatnio robiłam takie kokilkowe jajka :) nawet mam jeszcze jedno w lodowce :)

    sa pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Suszone pomidory zostały przeze mnie odkryte niecałe pół roku temu i przepadłam... <3

    OdpowiedzUsuń
  18. a zrobisz mi jutro rano takie śniadanko??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Olu, pychotka!!!!Kokilka cudna... Suszone pomidory z żurawiną-oj, mam braki w nowinkach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pychota! I jak jest miłość, to koniecznie śniadanie do łóżka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ale masz tu smakowitości :) Wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie się prezentuje, niby jajko a takie jakieś ładne:)
    Wiele trudy trzeba by miłość była miłością:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że to jedna porcja , bo już się wybierałam na te smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kokilka u Kokilki Oli :) myślę, że u Ciebie skutek ważny: miłość dopieszczona. przepis świetny, prosty, z pewnością smaczny - takie lubię i tak zadbam o swą miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prezentuje się super, no i bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wowwwww! No coś świetnego! w tak ciekawy sposób podać jajko - robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje kokilki również piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmm, cudowna propozycja i na pewno do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. miłość... :) świetne!
    ----
    http://kuchniasentymentalna.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń